هفت روز هفته و ۲۴ ساعته | ۳۷۰۲۴-۰۵۱

تمامی محصولات صدرا ایرانیان با گارانتی معتبر عرضه می شود. جهت استعلام گارانتی خود می توانید از لینک فوق استفاده کنید یا به صورت تلفنی نسبت به اصالت اطمینان حاصل فرمایید.

مانیتور کنفرانسی صدرا

MC422

پنل تصویر ساخت شرکت BOE
بدنه مقاوم فلزی
نمایشگر ۱۵.۶ اینچ HDR
کیفیت تصویر Full HD
ضخامت ۴ میلی متری
دارای اسپیکر داخلی دوبل
مانیتور کنفرانس mc422

مجبوب ترین در میان همه

مانیتور کنفرانس MC422 یکی از محبوب ترین مانیتورهای کنفرانسی در میان مدل مختلف این شرکت می باشد. مانیتور تاشو MC422 به دلیل بدنه فلزی و اسپیکرهای داخلی دوبل نسبت به مدل قبلی خود از کیفیت بالاتری برخوردار است و می تواند تصاویر زنده ای را پخش نماید. MC422 دارای ابعاد تصویر ۱۵.۶ اینج است که برای استفاده در سالن های کنفرانس بسیار مناسب می باشد اما نکته ای که باعث محبوبیت این مانیتور شده است بهره گیری از کیفیت HDR است که تصاویر با روشنایی و بالا ترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

مانیتور کنفرانس و تاشو صدرا

MC422

مانیتور کنفرانسی MC422 در واقع همان مانیتور MC322 است که از قابلیت های جدید و کاربردی تر به آن اضافه شده است. در این مانیتور تاشو از کوچک ترین اجزاء تا بزرگترین به خوبی ارتقاء پیدا کرده اند تا در سالن های که نیاز به نمایشگری با کیفیت تر باشد بتواند نیاز سازمان ها را به خوبی رفع نماید. از قابلیت های این مانیتور می توان به کاهش ضخامت پنل عقب، بهبود کیفیت صدا،  قابلیت تاشوندگی به صورت روان تر  و تغییر پنل بک لایت برای بهره گیری از فناوری HDR اشاره کرد همچنین پنل تصویر آن ساخت شرکت BOE . که در ادامه به معرفی هر یک از این ویژگی های می پردازیم.

ضخامت 4mm

مانیتور جلسات MC422 تنها دارای 800 گرم وزن است و از طراحی ظریف و نازک و ضخامت ۴ میلی متری همراه است، این مانیتور کنفرانس به گونه ای طراحی شده تا کمترین فضا را از میز شما اشغال کند.

پرتاب صدا بهبود یافته

مانیتور کنفرانس MC422 دارای صدای استریو و بلندگو های دوبل با فناوری Dolby Atmos است که صدایی قدرتمند ارائه می دهد. این بلندگو نسبت به نسخه قبل خود در مانیتور MC322 بهبود یافته و دارای کیفیت و پرتاب صدای بهتری هستند.

تنظیم زاویه دید تا ۹۰درجه

به لطف پایه تاشو محکم، می توانید به راحتی مانیتور تاشو MC422 را برای داشتن زاویه دید مناسب از ۰ تا ۹۰ درجه تنظیم کنید. یا حتی در صورت لزوم میتوانید کاملا مانیتور را جمع کنید تا فضای میز خود را افزایش دهید.

بلندگو با فناوری Dolby Atmos

Dolby Atmos یک فرمت صوتی محبوب است که هدف آن بهبود تجربه کاربران از تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و جلوه‌های صوتی از همه جهات است و هسته اصلی چیزی که صدای Dolby Atmos را منحصر به فرد می کند در استفاده از میکس های  صوتی ويژه است. مانیتور تاشو MC422 به وسیله بلندگو های Dolby خود قادر خواهد بود صدایی با کیفیت در جلسات شما پخش کند. تا حتی نیازی به تهیه بلندگو های جداگانه برای سالن خود نداشته باشید.

بلندگو با فناوری Dolby Atmos

Dolby Atmos یک فرمت صوتی محبوب است که هدف آن بهبود تجربه تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و جلوه‌های صوتی از همه جهات است و هسته اصلی چیزی که صدای Dolby Atmos را منحصر به فرد می کند در استفاده از میکس صوتی مبتنی بر  جلوه های صوتی ويژه است. مانیتور تاشو MC422 به وسیله بلندگو های Dolby خود قادر خواهد بود صدایی با کیفیت در جلسات شما پخش کند. تا حتی نیازی به تهیه بلندگو های جداگانه برای سالن خود نداشته باشید.

شفاف تر از نسل قبل

HDR مخفف “High Dynamic Range” است. این اصطلاح از عکاسی سرچشمه می‌گیرد و به تکنیکی برای افزایش دامنه دینامیکی یک عکس، سطوح کنتراست بین روشن‌ترین سفیدها و تیره‌ترین سیاه‌ها اشاره دارد. که این فناوری موجب شده در هنگام تماشای تصاویر از مانیتور کنفرانس MC422 با رنگ های زنده و شفافی روبرو شوید.

پشتیبانی و خدمات پس ازفروش

صدرا ایرانیان با سابقه درخشان در  زمینه طراحی،  تولید محصولات کنفرانس و ویدئو کنفرانس خدمات گوناگونی به مشتریان خود ارائه می دهد. کلیه کالا های ایرانی صدرا دارای ۱۸ ماه گارانتی  و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش می باشند. صدرا ایرانیان برای همه عزیزانی که قصد خرید کالا یا قصد طراحی و تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق کنفرانس، برگزاری ویدئو کنفرانس و …  دارند خدمات مشاوره رایگان و در صورت نیاز بازدید در محل را نیز دارا است. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما با  شماره  ۳۷۰۲۴-۰۵۱  تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی مانیتور صدرا مدل MC422

Sadra Conference Monitor

کارشناسان متخصص در اولین فرصت با شما تماس می گیرند.